måndag 14 april 2014

Man vill bara blunda...

... när man läser det här.


4 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Jag förstår det så väl. <3

Bloggblad sa...

Min man pratade om artikeln idag. Jag vill inte läsa. Har mått så dåligt av att flra gånger på en månad har mött min f.d. granne m personal... Hon är bara strax under 60 och helt och snabbt "borta". Bor på ett äldreboende. Nybliven mormor. Har förstås tänkt på dig. Vilken hemsk sjukdom det är. Den skrämmer mer än någon annan sjukdom.

Anonym sa...

Hej. Läste det. Men försöker undvika. Bara gråter idag när jag ser sånt. Jag får kämpa mot soc igen. Min sambo ligger på sjukhus. Han kommer hem imorrn. Jag bestämt det. Han ska hem för sina rutiner.Kram Micke.

Anonym sa...

De är förberedda och ändå har de ingen aning om vad som väntar dem. Så sorgligt. /Sylvia