måndag 13 augusti 2012

Så kommer måndagmorgon...

... och jag funderar om det verkligen var rätt att skriva mitt föregående inlägg.
Skriva det överhuvudtaget, skriva det nu, och skriva det här?
Jag står självklart för allt jag skriver, och där varje ord krävde mycket mod.. men ändå.
Min åsikt har alltid varit att man bör säga sanningen, men alla sanningar behöver inte sägas.
Så det är inte helt enkelt...

Å för mig handlar ju livet egentligen om någonting helt annat nu... det handlar om det som kanske var tvunget att ske för att jag skulle kunna bli fri. Det handlar om hur viktigt varje steg är... för att vi ska kunna gå åt rätt håll.

De handlar om mig och Carolina... och Pontus P.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är stark och modig! Stå på dig, annars står någon annan på dig.
Vi hörs, kramar från Inger