fredag 18 maj 2012

Men hur det än är...


...  med allting... precis allting... så är jag mamma först och främst.
Så ska det vara.

Så nu på morgonen fikar vi lite tillsammans... och sedan ska vi gå ner på stan en stund och köpa lite bra-att-ha-grejor inför hennes Stockholmsresa nästa vecka. En studiesresa som för henne också ska vara rolig och fylld med lite äventyr. (Oavsett vad... eller som jag sagt till Carolina flera gånger nu: "Du vet, mormor skulle slå någe hårt i huvet på dig om du inte skulle åka bara för att hon är dålig!")

Sen har jag lovat mamma att komma upp med Kahls kaffe idag...  (och inom mig så är jag där hela tiden .. stryker henne med tvättlappen över pannan och håller henne i handen.)

Sven-Erik.

1 kommentar:

bollebygdsbo sa...

Du har mycket nu.
Mycket sorg och omsorg.
Hoppas att Carolina verkligen får en fin Stockholmsresa.
Tur att du och din syster kan hjälpas åt och stötta varandra.
Många tankar och kramar till er alla.