onsdag 11 april 2012

Morgonfika...

... och kvällsfika.
Carolina har bakat chokladkaka som vi njuter av.
Det börjar bra... och slutar bra.

Å där emellan RK och universitet.

Har som vanligt pratat med mamma ikväll. Jag hör att hon är orolig. För sin hjärtsvikt... sin kol... och nu också waranvärdet som är dåligt. Pappa måste ge henne fragminsprutor igen. Nu besöker AHS-teamet henne varje dag och ger henne ännu mer Furix... "men det är iallafall inte så illa som det var på hjärtintensiven... då vätskan trängde ut genom benen" säger hon, och jag vet inte vem det är hon vill låta hoppfull inför... antagligen är det oss bägge två. Men jag försöker att peppa henne så gott jag kan... hon behöver det. Å till helgen har jag lovat att komma och hälsa på henne.

Imorgon är det torsdag...

(Vi hade tänkt se "Borås Superstars"... men varken Carolina eller jag orkar se det. Det blir för nära... och mitt djupt dåliga samvete för Sven-Erik finns här ändå.)

Inga kommentarer: