lördag 28 april 2012

Carolina bjuder på frukost...


... och vi låtsas att vi är i Stockholm.

Mamma... ja, igår låg hon mest hela dan. När jag kom dit orkade hon knappt prata. Ser ut som en liten michelingumma, tycker jag. Ökar hela tiden i vikt, har gått upp 3 kg på två dagar. Kissar dåligt.

Men idag blir det en 'CarolinaomammaäriStockholmsdag'! Inköp av smink och gofika står på tapeten.... o vi ska ha en härlig dag!!
För hur det än är... jag är först o främst mamma.

Men jag har telefonen med mig...

2 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

Vill bara tala om att mina tankar finns hos er. <3
Du kan ju psalm 249 . . . blott en dag ett ögonblick i sänder. . ." . . . . "som din dag så ska din kraft ock vara. . . . . "
Att vara mamma är det viktigaste! Kram

✿Ewa sa...

Ha en riktigt fin och skön Carolina & mamma dag!

Stor och varm hjärtekram