lördag 10 mars 2012

Istället för ord...


...om det som är nu.
Vi tänder ljus...

2 kommentarer:

Tussegumman sa...

Hej min vän tänker på dig ofta hur du har det. Din mamma och pappa och din duktiga dotter Carolina som klarat tentan. Man gläds med de sina när det går bra! Hur är det med din lilla mamma nu! Önskar dig allt gott min vän. kramar från Tussegumman

Elisabeth sa...

tUSSEGUMMAN: Tack, snälla du! Ja, visst gläds man med de sina när det går bra.. så ska det vara. Med mamma är det "en dag i taget" som gäller. Jag ringer till henne varje kväll och hör hur hon mår.. så som sagt, en dag i taget. Hon är hemma, med hjälp av pappa och AHS-teamet som hjälper henne dygnet runt. Nu har man också satt in kateter dygnet runt, vilket jag förstår är tufft för henne, men jag peppar henne så mycket jag bara kan i det svåra. Varm kram..