lördag 3 december 2011

Jag skulle önska...

... att någon någongång hade sagt "Hur går det för er.... hur klarar ni upp det... ni har ju inte bara ett... ni har ju Sven-Erik också?" Eller bara visat att man förstår... om inte annat så för Carolinas skull. Men så är det inte.

Jag vet inte hur mamma har sovit inatt på sjukhuset... men då jag inte hört någe än så hoppas jag att både hon och pappa fått sova någorlunda. Min syster kommer i eftermiddag, och ska bo hos sin dotter som bor några mil utanför stan. Carolina och jag tar bussen upp till mamma idag...

Vi försöker göra julmys här hemma ändå... vi har tänt ljus och ska strax gofika med kaffe och liten saffransbulle... hon och jag. För som jag sa till Carolina nu på morgonen... hon går först. Oavsett vad... och speciellt då jag vet hur det går... hur vi klarar upp det... vi har ju inte bara ett... vi har ju Sven-Erik också.

Nu ska jag ringa pappa...

Inga kommentarer: