söndag 27 november 2011

En fin 1:a advent till alla önskar Carolina och jag...


9 kommentarer:

Pisan sa...

Önskar er detsamma! Vilken fin adventsljusstake. Kram! ♥

Dubbelörn sa...

Önskar er också en fin o vacker advent. Här har vi det fortfarande underbart grönt ;).

Har tänt alla adventsstakar i fönsterna redan i torsdags.

Hann inte ringa förra veckan men gör det denna... :)

Kram till er båda

irmeli sa...

Detsamma till er!
Ha en underbar dag och en fin vecka!
Kram
Irmeli

Anonym sa...

Tack! Vi önskar en fin advent till er också!
Kram från Kia

Mona sa...

En fin 1a advent till er önskar jag också. Kram /Mona

Ann sa...

Detsamma till er! Jag brukar kika in på din blogg nästan varje dag.
Du skriver så fint om många svåra saker.

Nonna sa...

Tack - detsamma till er!!
Kram Nonna

Elisabeth sa...

pISAN: Tack, min vän. Ja, vår gamla adventsljusstake, den Sven-Erik gjorde och som är så så mycket finare, den har fått ligga nerpackad de senaste åren. Men den här duger också... tack snälla! Varm kram..

dUBBELÖRN: Ja, min vän... så mycket jag tycker att vi är lika i... men när det gäller väderleken så är vi... ja, väldigt väldigt olika! För jag blir snart dödepp över snön som aldrig kommer... utan bara grönt och grått överallt! Men den som väntar på någe gott, vet du..:)! Varm kram..

iRMELI: Å jag önskar dig detsamma, min vän! Att varje varje dag i ditt liv får fyllas med allt vad ljus och vackert heter... du är så värd det! Varm kram..

kIA: Tack, min vän! Ljus som tänds bär hoppets låga... visst är det så? Varm kram..

Elisabeth sa...

mONA: Tack, min vän! Jag tänker lite... att önska varandra fina dagar med ljus är lite som att knyta band av vänskap. Varm kram..

aNN: Tack, snälla du! Jag blev så glad över dina ord... att du tycker att jag skriver fint om det som är svårt. Inte för att jag tycker att jag skriver så särskilt fint... utan mer för att jag kanske lyckas förmedla någe som bär någon annan... på någe sätt. Varm kram..

nONNA: Tack, fina du! Å som jag skrev till "Mona"... att önska varandra fina dagar med ljus är lite som att knyta band av vänskap. För mig känns det så iallafall... Varm kram..