onsdag 6 juli 2011

Tänk att få bo så här...


3 kommentarer:

Renée sa...

Jag håller med dig!!!

Häxann sa...

Ja, även jag tänker att få bo så åtminstone i några dagar.
Havet är som en stor varm filt som kan läka sår i sinnet.
Hoppas att du är där och kan njuta av det.

Elisabeth sa...

rENÉE: Tack Renée... visst skulle det för många vara en lisa för själen att få bo så vackert! Men då det inte går... tja, då får vi försöka fixa till det ändå. Varm kram..

hÄXAN: Du tar orden ur munnen.. nej, jag menar orden ur pennan på mig... "stor varm filt som kan läka sår i sinnet"! Eller förresten, jag skulle nog inte ha kunnat beskriva det så vackert som du gjorde! Men jag VAR där, och jag njöt verkligen! Jag önskar att du också får den möjligheten framöver... en riktigt stor varm filt! Varm kram..