fredag 18 mars 2011

Jag tycker om...


... att se ovanför hustaken när jag vaknar.

2 kommentarer:

Ewa sa...

Vill bara önska dej en fin helg.
Kramar från
Ewa

Elisabeth sa...

eWA: Tack, min kära vän! Jag läser alltid alla kommentarer jag får... och ser alla ord som gåvor som bär. Bär mer än vad många skulle tro...
(Sen finns det ju alltid de anonyma kommentarerna... de som bara vill vara elaka... men de är inga gåvor precis, utan bara trista småbarnstilltag.)
Fast än det tar lite tid, så försöker jag också att svara på de kommentarer jag får (ja, förutom de anonyma förstås... som bara lämnas ad acta), men det beror ofta lite på hur dagsformen är, och hur jag orkar. Det är lite mycket just nu... men jag vill att du ska veta att jag blir oerhört glad över din omtanke, min vän! Varm kram..