onsdag 23 juni 2010

Idag...

... ska Carolina följa med mig och min vän M (kontaktpersonen) ut. Hon gjorde det förra veckan också. Vi ska gå på Café Göteborg - och det kostar ingenting.

På eftermiddagen får vi se vad det blir...

Jag hittade någe fint och tänkvärt:

"Varje kung har en gång varit ett hjälplöst litet barn
Varje ek en gång ett ekollon
Varje mäktigt hav en gång en rännil
Varje imponerande byggnad en gång en ritning på ett papper

Det viktiga är inte var du befinner dig idag
utan vart du är på väg."

3 kommentarer:

Bittan sa...

Det blir nog en bra dag i alla fall cafebesöket med tanke på vad det heter ha ha. Ha en bra dag nu...själv åker jag till Ulrisehamn till Fredriks föräldrar..Kram från Götet

Vida sa...

håller med om varenda ord i det där citatet. Kramar från Liv

Elisabeth sa...

bITTAN: Tack min vän! Hoppas du får mysigt och bra i Ulricehamn. Kram..

vIDA: Ja, jag med. Sådant som bär när man känner sig liten i världen.. Kram..