fredag 21 maj 2010

Sitter i lobbyn...

... och väntar, precis som igår, på Carolina.

Hade tänkt skriva lite om toga-tåget igår, för det var en mäktig upplevelse, men jag tror jag sparar det skrivet tills jag kommer hem. Men en sak måste jag skriva... det var den mäktigt svåraste känslan att stå där!! Också!
För aldrig någonsin tror jag att Sven-Eriks sjukdom har gjort så.... ja, jag vet inte... men det blev så påtagligt... där bland alla människor som skulle toga för "den goda sakens skull", som någon sa, att de faktiskt också togade för min Sven-Erik. Då stod han i tanken bredvid mig...

Nja, jag lämnar det tänket nu, känner jag... nu är vi i Stockholm... ska snart ta en promenad ut till Djurgården, och Junibacken. Där ska vi träffa ännu en bloggvän... en "Plommenad"-vän som jag aldrig har mött i verkligheten, så det ska bli spännande.

Undrar just om Carolina är klar...???

1 kommentar:

Bloggblad sa...

Så roligt att få se bilder från evenemanget - verkar som om ni har haft toppendagar. Såna behövs!