lördag 24 april 2010

"God morgon...

... lillmamma :)"
":) God morgon själv, lill-kajsa! Jag sitter i sängen o fikar. Hoppas du sovit gott... Ha det bra nu, så hörs vi mer. Kram nyvakna mamman :)"

En viktig länk mellan mig och Carolina... tack Gud för sms!

Nu har jag fikat färdigt i sängen... läst "Lantliv"... duschat... diskat... skurat lite i hallen och köket.. och varit ut med herr Pontus P.

Kanske ska man ta en promenad till stan i det vackra vårvädret? Titta in på RK och se om de har några gamla fina dricksglas? Eller någe annat fint som jag kan pynta på med lite här hemma...

Radion går för fullt... bara att höra någon prata gör mycket.

Jag försöker.

3 kommentarer:

Vida sa...

Försöka kommer man långt med och sms kan verkligen sätta guldkant på vardagen!

Kramar

Eleonora sa...

Fint det här med sms! Och klart att gullegumman håller kontakten! Du sköter dig jättebra och nu får jag bara hoppas också att yrseln har gett med sig. Men gå och kolla hos doktorn i alla fall! Det kanske är något med blodtrycket? Eller blodvärdet? Enkelt att kolla.

Allt gott till min söta rara Elisabeth. Med många kramar

~ Hennes Rum ~ sa...

Du är så himla bra på att försöka!
Hur blev dagen?

STOR KRAM
från Eva