måndag 22 mars 2010

I varje mörker...


... så finns det ljus. Sa också min mormor...

4 kommentarer:

Lisbet sa...

Ja, det finns sol, fast det regnar. Någonstans finns solen.
Jag tänker mycket på dej och hoppas att du känner att du har många vänner, fastän inte så nära geografiskt. Här finns jag på andra sidan havet, på en ö. Låter det inte konstigt det...
kram

Elisabeth sa...

lISBETH: Ja, du har alldeles rätt! Somliga dagar och stunder så har vi svårt att se solen... men jag tror att bara vi håller fast vid tänket att den ändå, trots allt, finns där, och kommer igen... då tror jag att det känns lättare att gå. Hoppet, du vet!
Jag är så oerhört förundrad över de vänner jag har fått möta här... och tänker ofta: "var har jag varit i hela mitt liv, som aldrig har mött sådan här godhet, värme och omtanke förut?"
Å jag tar det som en stor stor gåva att du tänker på mig, finns där... på andra sidan havet, på en ö. Tack snälla underbart vackra du... Kram..

Isabelle sa...

Din mormor var klok hon ;) För så är det ju. Tack för snälla ord. Helgen blev jättelyckad, har skrivit lite om den nu.
Ta hand om dig min vän. Stor kram.

Kersti sa...

Idag var det dåligt med ljuset här i huvudstaden men man vet att det finns där någonstans ovanför molnen.
Min mailadress är kersti.skold@comhem.se
Kram