onsdag 2 december 2009

En tidig morgon..

... idag också. Så är det ju varje morgon, oavsett om vi har storfrämmande, eller inte. Mysfika och hallmakeup-målning är också detsamma....
Igår var vi en sväng på stan, fikade på NK och gick i affärer. Å bara det... att gå med en vän på stan, prata om ditten och datten, skratta åt mycket, titta på kläder... ja, men det är... ja, jag skriver som jag brukar göra... det är som en tid för länge sedan.

Sedan köpte vi en julblomma till mamma och pappa, som ett litet tack, då vi blev bjudna på middag där. En mycket god älgköttgryta. Jonas kom och hämtade oss, och vi fick även träffa lille David. Carolina var inte med, då hon var hos klasskompisen Ina på pluggkväll.
Tack snälla alla för en underbar middag... med god mat, trevligt sällskap... och igen då... som en tid för länge sedan!

Carolina kom hem ganska sent... och då blev det julklappsöppning. Bittan hade köpt fina tights med matchande snygg tröja till henne i julklapp. Å en liten bodylotion och makeupsvamp fick hon också. Å jag kan ju skriva... det är en mycket mycket mycket glad Carolina som har ett par hela tights och en snygg tröja att sätta på sig idag!
Å som kronan på verket så hade Bittan köpt en polkagrisklubba till henne... å Carolina, jag tror nästan att hon hade kunnat börja gråta... hon blev bara så himlens glad. Hennes favoritgodis är ju just polkagrisar.
Så från en mamma till en annan... tack snälla snälla Bittan!

Å jag köpte ljus. Å fick ett par tights jag också...

1 kommentar:

Eleonora sa...

Vilken fest, vilken fest när Bittan kommer till er. Så roligt ni har haft det och så fina saker Carolina har fått. Nu får ni fortsätta ha trevligt några dagar till. Må så gott allihopa!