onsdag 23 december 2009

En julönskan...


... har jag just nu, och den önskar jag för alla Er som läser här.

Må varje skyddsängel som går bakom er, och som kanske tycks
ta siesta i era liv emellanåt, gå än mer tryggt bakom er, och
ta er i handen vid varje vägskäl, och leda er rätt.

Må ängeln också skydda er med både höger- och vänstervinge när det
blir svårt i era liv... och fram för allt, må ängeln visa er det ni
kanske inte visste, där ni gått bakom, och skyddat någon bredvid er,
att ni också är just det... en skyddsängel för någon.
För mig är ni det alla...

En riktigt riktigt God Jul önskar jag också till alla och envar...

10 kommentarer:

Anonym sa...

God jul till dig!/ci

Dubbelörn sa...

Önskar er också en riktigt God Jul!

Varma julkramar till er båda

Nina sa...

God Jul!

Och stooooor kram till dig!

Får jag låna texten som är kursiv? Den var så fin.

Helena sa...

Hoppas ni haft det trevligt på Tomtebo och kanske fick ni också smaka på likören;) En riktigt god och fin jul önskar jag er!

Lena L sa...

God jul! Hoppas eran helg blir riktigt fin!
Kram! //Lena

Isabelle sa...

Hoppas ni har en härlig dag och att du gillar min jullista. Du finns i mina tankar vännen. Stor kram.

Annela sa...

Vilken fin julönskan! Jag önskar er detsamma!
Varma kramar till både dig och Carolina...

Ingrid i Luleå sa...

En god fortsättning på julen för dig och Carolina!

Cecilia N sa...

En God Jul önskar jag dig och Carolina.

Unknown sa...

Så vacker och och fint! Önskar er en bra helg. Kram Ann