onsdag 23 september 2009

Min lilla tuffa mamma...



9 kommentarer:

Tummelisa Garn & Design sa...

Din lilla mamma ser ovanligt pigg ut för att vara nyopererad. Hoppas att allt läker fort så hon får komma hem igen!
kramar, vännen

Di sa...

Härligt att hon är opererad och klar! varmaste kramar!Och du är så go i dina varma kommentarer, önskar du varit med mig idag på föreläsningen, men nå...jag återkommer till dig! Kram igen!

Nina sa...

Jaaa, lilla tuffa mamma. Hon gör det bra!

Kraaam!

trollmor sa...

Ser ut att gått bra.Nu får du se till att din mamma tar det lite lugnt ett tag.
Kommer till stan i morgon ,troligtvis mitt i dagen om det inte händer något.
Sms dig när jag är på G.
kramis ewa

Pärlan sa...

Så söt och rar mamma du har och jag förstår att du älskar henne.

Ni finns i mina tankar allihopa....
Kram

vindensmelodi sa...

Hej vännen,,,vill bara lämna ett tassavtryck och säga att jag inte har glömt dig,,,du finns i mina tankar ofta,,,

Kraaaam

kicki sa...

Lilla fina goa mamma...så stark hon ser ut nu.. allt har gått bra kan jag förstå. Va länge blir hon kvar på sjukhuset...styrkekram till er alla....

Elisabeth sa...

Tummelisa Garn & Design: Ja, hon är en liten ryss, min mamma! Eller iallafall vill hon gärna framstå som sådan... Kram..

Di: Ja, jag tycker också att det känns skönt.. än om jag nu vet av erfarenhet att jag inte kan ropa hej än. Vad var det för föreläsning du var på? Låter spännande... Kram..

Nina: Ja, men visst gör hon...! Precis som alla vi andra, så försöker hon göra så gott hon kan. Kram..

Trollmor: Ja, ta det lugnt... jag tror inte att hon riktigt vet vad det betyder! Ungefär som en viss annan person jag känner... som jag träffade igår. En trollmor... Kram..

Pärlan: Tack snälla för de orden... hon kommer att bli jätteglad när jag berättar dina ord för henne! Å ja, jag älskar henne mycket... Kram..

Vindensmelodi: Vad roligt att höra ifrån dig... och dina ord värmer. Tack snälla! Kram..

Kicki: Ja, hon är en liten go tanta... tack snälla för de orden! Jag ska berätta det för henne... för sådant peppar! Hur länge hon blir kvar vet jag inte, men det blir nog ett tag till. Kram..

Unknown sa...

Så söt hon är, din tuffsöta lilla Mor...hälsa henne så gott, och ge henne en kryapådig~kraaam.

Kram från Eva