tisdag 25 augusti 2009

., med likör till kaffet.



4 kommentarer:

Isabelle sa...

Vilken fest! Hoppas ni hade riktigt trevligt! Kram.

Christer sa...

Å, jag kan riktigt se framför mig hur S-E njuter av alla godsakerna! Det vattnas i min mun också...

Anonym sa...

Blir så glad och berörd när jag ser hur fint du gör för er. gråter ofta när jag läser det du skriver , men blir ändå lycklig över att du är så kärleksfull och full av värme och omtänksamhet. Önskar att jag skullle haft dig som vän,det hade jag behövt.Kramar till er.A

Elisabeth sa...

Till Isabelle: Ja, visst var det en trevlig fest... om än tuff också! Kram..

Till Christer: Ja, du och SE har nog suttit vid samma matbord x antal gånger skulle jag tro... Kram..

Till Anonym: Tack snälla för dina fina ord, än om jag nu inte vill att du ska vara ledsen. Å du... här har du en vän! Kram...