måndag 18 maj 2009

På en promenad i parken..



6 kommentarer:

Nalle sa...

Så isflaken är borta nu. Skönt.
Ha en fin dag idag.
Tack för fina ord hos mig.

Kramar Nalle

vindensmelodi sa...

Åh vilken härligt bild,,,nu är det riktigt vår :)
Jag jobbar och står i, och hinner inte blogga så mycket,,,men är inne och läser lite då och då,,och som alltid blir jag berörd av ditt sätt att hantera orden :) Tack för dina fina komentarer,,,du är en pärla :)

Kramar i miljoner

Kersti sa...

Ser ut som om ni haft en härlig vårdag där uppe hos er. Här kommer regnet i skurar. Kram

Gisan sa...

Jag tycker mig känna igen mig här. Kan det vara så tro? Kramar...

Bittan sa...

o vad jag saknar Er o Umeå när jag ser bilden. Ja där har man gått mycket med lillan. Ha en bra dag o hälsa Carro.

Kram Bittan

Eleonora sa...

En skön promenad att göra dagligen med liten söt vovve - så fint!