måndag 2 mars 2009

Sportlovsvecka...

... och vi får göra så gott vi kan.
Idag ska Carolina träffa sin kompis V på stan.
Idag ska Jonas och Sandra komma hit på middag.
Det blir en bra dag...

(Egentligen så tänkte jag skriva om helgen som gått... om snöflingedans, om min gamla arbetskompis A som jag mötte på Myrorna, om dipp med morötter och gurka till melodifestivalen, om... ja, helt enkelt om det roliga och påhittiga. Jag blir så less att skriva om ensamhet...)

Inatt blev jag jagad av en vit tiger. Hur jag än försökte att stänga och låsa alla dörrar som dök upp, så tog den sig igenom, och jagade mig vidare. Tigern var ibland vit med svarta prickar, och ibland vit med svarta ränder. Jag sov med tänd lampa resten av natten... och det är antagligen därför det känns lite lessigt just nu. Jag vet inte....

1 kommentar:

Gisan sa...

Varma kramar till er båda! Jag vill ge er "A wonderful world". Kramar...