onsdag 24 december 2008



25 kommentarer:

chaos sa...

Åh, vad fina dom är dina älsklingar!

Hoppas du får en fin jul!

Stor varm kram!

Laila sa...

Så fina... ♥

mossfolk sa...

Vilken fin bild, saknade dig där bara. Hoppas ni har en mysig julafton!

Dubbelörn sa...

Vännen... sitter här med tårfyllda ögon...

Du o C är bara allra bäst!!!

Bilden säger mer än ord...

Största o varmaste julkramen är er

Anonym sa...

åååå så fina dom är....mitt hjärta....

Anette sa...

Nyss hemkommen från midnattsmässan i kyrkan och jag är så tacksam för att jag har fått lära känna dig.
Att jag har fått ta del av ditt liv, din sorg och även din glädje.
Att få vara med på din vandring framåt......

Varm kram

Anonym sa...

Oj,vilken snyggning harn är, din SE! Och vilken fin bild på dina kära. Hoppas det blev en bra dag!
Kram Bodil

Isabelle sa...

Vilken fin bild!
Hoppas ni fick en fin julafton min vän och att glädje dominerade er dag. Stora omtankeskramar.

Anonym sa...

Så fint och så ofattbart!/Stor kram

Gisan sa...

Den vackraste bilden man kan tänka sig i din värld! Stora kramar till Dig Elisabeth...

Gisan sa...

God fortsättning till Dig min Vän! Det finns något att hämta hos mig. Kramar...

Anonym sa...

Åh vilket fint kort! Bara så fint,,,bara så,,,,


God fortsättning önskar jag er av hela mitt hjärta.
Kramar i miljoner.

Anonym sa...

God fortsättning på helgen Elisabeth.
Jag förstår att det nog inte varit så lätt - men nu kan du tänka att du och Carolina har klarat av den första julen utan SE.
Den svåraste.
Under jul går tankarna alltid till de man inte längre har hos sig, det är så.
Man saknar och längtar.
Kramar!

Anonym sa...

Vad ska du göra idag? Vi var borta på både julafton och juldagen, så det ska bli skönt att bara få vara hemma idag på annandagen.

Isabelle sa...

Hej vännen!
Önskar dig en fin annandag jul också. Hoppas du har det gott och får mysa tillsammans med C.

Ikväll får du kolla på körslaget och rösta på Sundsvallskören!! ;)
Eftersom det inte finns någon kör längre norrifrån så hoppas vi på hela norrlands röster.

Varma omtankeskramar - varje dag!

Tussegumman sa...

En sådan fin bild på SE och Carolina. Hoppas av hela mitt hjärta att ni får en fin jul. Många kramar från Tussegumman

Floralis sa...

Hej!
Du har något att hämta på min sida... ; ))
God Jul!
Kram; Anneli

Anonym sa...

Vilken snygg bror jag har! O vilken snygg pingla jag har som brorsdotter!!! kram C

mossfolk sa...

Nu har jag varit inne här många många gånger och tänkt så mycket på er. Fin bild på far och dotter!
Varma vinterkramar!

Gisan sa...

En massa Annandagskramar vill jag ge dig...

Gnällspikar och livsflanörer sa...

Ja, jag hoppas att du och de dina fick en så bra jul det bara gick och du har rätt i att det är "idag" som är det viktiga. Nuet är faktiskt det enda som spelar roll, det är vi fantastiska människor som vill planera framåt och minnas bakåt och visst är det väl nog så gott det med men det viktiga är "idag". Jag hoppas att dagen idag är en god dag för dig!!!

Kramar och guldströssel ifrån mig som inte riktigt tyat så mycket som jag önskat på ett tag:))) Jag tänker på dig, vännen!

kicki sa...

God fortsättning på er...hoppas ni haft en fin jul tillsammans, kramen

Anonym sa...

Så fina!


STOOOR KRAAAM och god fortsättning!

Gisan sa...

Så lång bloggpaus?! Undrar och oroar mig... Tänker på Dig! Kramar...

Isabelle sa...

Tittar in och fyller på lite kraft och omtanke till dig. Hoppas solen skiner på dig - i dubbel bemärkelse. KRAM!