tisdag 11 november 2008



When you wish upon a star...

5 kommentarer:

Anonym sa...

..your dreams come true.."

Kram till dig!

Gisan sa...

Vacker bild! Kramar...

Anonym sa...

Jag hade skrivit många rader, men förlorade mig i tankar och irrgångar. Suddade ut allt och nöjer mig med att skicka dig många varma kramar!
/Ingrid

Anonym sa...

Bråka på du med Gud det tål han.Han ska nog ta en funderare över dig tycker jag.Nu håller jag tummar och tår att vi ska få klart det här med bilköp för då kommer jag att ta med dig ut en sväng.
Ha en riktig pratdag kanske.
Idag gör jag allt som jag inte ska göra. Måste sätta mig ner och göra klart min bokföring för de sista tre månaderna och det är sånt tråkgöra men skönt när det är gjort.Hoppas du får en bra dag idag.
Vädret verkar alla fall okey.
Många kramar till dig
ewa

Anonym sa...

Mmmmm,,,,jag såg stjärnfall häromdagen,,,,