torsdag 16 oktober 2008

Å dagarna går...

... framåt. Å nästan varje kväll så undrar jag över vad jag har gjort av just den dagen . Samtidigt så känner jag tacksamhet över att jag på någe sätt tog mig igenom den.

Igår var det onsdag. Men den dagen vet jag vad den innehöll. I stort.

Ringde SE, men han var inte hemma igår heller. Han var ute med ledsagaren på äventyr. Riktigt vad de gjorde vet jag inte... men då de skulle vara borta ett par timmar, så gissar jag att det var något som också innefattade att gå och fika någonstans. De brukar göra det...

Pappa skjutsade mig på Willys så jag kunde handla lite. Snälla pappa... jag vet inte hur jag skulle ha fixat mycket utan deras hjälp.

Fick besök av SE:s systerdotter Sofie. Hon läser på universitetet nu...
En trevlig eftermiddag och kväll.
Carolina kom hem sent... åt middag, och försvann sedan för att plugga spanska.

Sen var jag disktrasa.

Inga kommentarer: