onsdag 3 september 2008

PH....

... har ett värde. Stort värde nu...

Ikväll kom han hit... Carolina kompis PH. Jag hörde hur de skrattade inifrån hennes rum... jag hörde hur genomförkyld han var... och jag hörde, sen han hade gått... hur glad Carolina var för att han kommit och hälsat på.

Sådana kompisbesök kan vara rent livsavgörande för en ensam 17-åring. För henne var det så... och det var nästan så för hennes mamma också.

Ikväll blev en bra kväll....

Imorgon förmiddag ska jag med SE till tandläkaren. Känns lite tufft....

8 kommentarer:

Gisan sa...

Ja PH-värdet är ett bra värde :-) Så roligt för er att han kom och lös upp er kväll. Kramar...

chaos sa...

Härligt med sådana skratt och sådana kompisar! :)

Hoppas tandläkarbesöket idag går bra!

Många många varma kramar till dig!

Isabelle sa...

Lycka till idag! Det kommer att gå bra. Styrkekramar!

Eleonora sa...

Carolinas glädje smittar av sig, bra! Ni gläds verkligen med varandra över alla positiviteter.

Att gå till tandläkaren är ju inte så kul, men nödvändigt. Håller tummarna för dig att det ska gå bra för SE och dig.

Christina sa...

Härligt att läsa, hoppas att ni får många fina kvällar i fortsättningen.
Kram vännen

UllaMona sa...

Hej Elisabeth

Du har en sak inne på min blogg
Kramen

Anonym sa...

Så härligt med en PH. HÅller tummarna för ett lyckat tandläkarbesök. Kram

Anette sa...

det är de där stunderna som är så härliga, gott att höra.
Hoppas att det går bra imorgon....

kram