måndag 18 augusti 2008

Jag tar lite bloggrast.

Känns lite mycket nu...

29 kommentarer:

Anonym sa...

Kan nog vara bra med en bloggrast. Kommer att sakna dig under tiden du blir borta från bloggandet, men ha det så bra du kan. Tänker på dig, varje dag. Välkommen tillbaka när det känns dags.
Kramar Nalle

Isabelle sa...

Ta hand om dig vännen.
Kom ihåg att DU är den viktigaste personen i ditt liv.
Stora omtankes och styrkekramar!!

Anonym sa...

Ta en välbehövlig paus vännen. Jag/vi finns här när Du vill.

Hjärtekramar
Ewa

Anonym sa...

Åh vad det tar i hjärtat ett se din man stå vid eran stuga. Det är ju inte bara hans drömmar som förintats utan även dina och din Prinsessas! Dina ord om att Gud har en plan känns riktiga för det har han, det är bara det att man inte ser början på planen förän i slutfasen. Nu får ju Prinsessan din körkort och det är nog en del i hans plan. Jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta att livet blir ljusare för er båda! Men du brukar vara väldigt bra på att se alla ljusglimtar!/Stor kram

Anonym sa...

Pusta ut!
Landa.
Kom sedan åter när DU orkar.
Vi väntar och tänker på er samt skickar stora varma
styrkekramar.

Anonym sa...

Var sak har sin tid. Och du vet att vi står vid vägkanten, alltid. Kram

Anonym sa...

Kommer att sakna dig.
Din blogg betyder så mycket för mig, men jag förstår om du inte orkar just nu.
Sorligt att behöva sälja stugan men pengarna går ju till ett bra ändamål. Hoppas det räcker till något åt dig också.
Många kramar
Bodil

Anonym sa...

Det gör du så rätt i :-)

Jag har nominerat dig på min blogg ;-)

Kramar

Anonym sa...

Ta så lång rast du behöver, men kom tillbaka!
Många varma kramar!

Anonym sa...

Tack för din fina blogg som jag ofta besöker, men inte så ofta kommenterar i. Jag beundrar ditt språk och din person - för mig är du en favorit. Jag förstår om du vill vila från bloggen, men jag hoppas att du snart kommer tillbaka igen.
Kram från Maggan i Laxå

UllaMona sa...

Det är bra att du tänker på dig själv och känner efter hur mycket du orkar.
Du är såååå hjärtligt välkommen tillbaka till bloggen när du känner för det.
Stor kram

Anonym sa...

Tittar in och ger dig en varm kram, och hoppas du orkar dagen idag..också. Tänker på dig! Kram kram

Annela sa...

Ha en skön vila och kom tillbaka när det känns lagom.
Kramar, vännen...

Gisan sa...

Ta den tid du behöver. Jag finns här och vid din sida i mina tankar! Kramar...

Anonym sa...

Klokt val, tror jag. Ta hand om dig och försök att må lite gott!

Gisan sa...

Tittar in med tankar och kramar...

Jessica sa...

Gör det du. Samla lite kraft.
Må gott kära du, och var rädd om dig.
Stor kram

Anonym sa...

Jag hoppas du inte blir borta för länge?
Hoppas också att allt är bra med dig och Carolina! Kram

Anonym sa...

Mmmm, det behöver du nog, ta så lång rast som du behöver,,,jag tänker på dig/er, och skickar er styrka.

Kramar

Dubbelörn sa...

Har mailat dig...

Goaste kramen till dig

Anonym sa...

Kommer in för att ge dig en stor stoor kram!
Saknar dig!
Ewa

Musikanta sa...

Ta du lite rast och vila dig från datorn - ibland kan man bli trött på den...
Tänker ofta på dig och Carolina...
Varma kramar från Musikanta

Isabelle sa...

Fyller bara på lite med nya styrkekramar!

Anonym sa...

Kikar in och hoppas att allt är ok med dig ?
Så ok som det kan vara förstås.
sänder dig många kramar
ewa

Christina sa...

Vila du upp dig vännen, jag finns här när du kommer tillbaka.
Var rädda om er
Kram

Bloggblad sa...

Gör så, hoppas att du får en chans till vederkvickelse i övrigt också.

Anonym sa...

sänder mina varmaste tankar och hoppas du får lite ro/Ann på livsbloggen

Anonym sa...

Det gör du rätt i Elisabeth. Man ska inte tvinga sig till att prestera inlägg om man inte orkar och känner för det.
Vi finns kvar här när du orkar skriva igen.
Tills dess ska du veta att jag tänker på er och önskar att allt ska ordna sig till det bästa.
Många varma kramar!
/Ingrid

Anonym sa...

Tänker på dej och skickar en stor varm kram!