onsdag 4 juni 2008

Imorgon går tåget...



... till Stockholm.

Det känns bra... och så himla välbehövligt, både för mig och Carolina. Mest för henne skulle jag tro...
Vi åker buss till Sundsvall... och därifrån X 2000- tåget. Vid halv 4 så är vi där.... bort från... och nu skulle jag skriva tänkvärt... men...

nu är det nagellack som ska målas, resväskor som ska packas, en Pontus P som ska iväg, lite resfeber... herrejösses... har vi aldrig rest förut?
Diska det sista... två yra höns... allt ska klaffa... kolla mjölken.. köpa åksjuketabletter... där är biljetterna... ja, sista minuten på allt blev det nu.

Men jag så himlens himlens himlens lycklig för Carolinas skull... jag hoppas till Gud att det blir bra och roligt.

..........

Vi åker hem på söndag... och hur gärna jag än hade velat träffa flera av er... så blir det bara Carolina-tid den här gången... men nästa gång????

25 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en alldeles underbar resa! Var i nuet och njut av stunden och tillfället!

Anonym sa...

Njut njut njut, det är varmt och skönt och i kungsträdgården kan ni testa alla möjliga goda maträtter tillsammans med andra glad sommarfirare.

Enjoy!
Ewa

Anonym sa...

Önskar er en underbar resa och vistelse!

Isabelle sa...

Jag önskar er de bästa av dagar! Massor av skratt, sol och bara vara. Hoppas ni får fylla på mängder av energi. Stora kramar!!

(Är dålig på att höra av mig nu men jag tänker på dig ofta, ofta)

Laila sa...

Njut av varandra! Det behöver ni! Dessutom ska Sthlm visa sig från sin bästa sida väder mässigt också... ;-)

Å så vill jag höra ALLT som ni sett och gjort! :-)

UllaMona sa...

hoppas att du får en riktigt trevlig weekend i Sthlm tillsammasn med din dotter...ni behöver det verkligen.
Kram

Anonym sa...

Åh Elisabeth.... Jag hoppas verkligen ni får allra bästa resan.... Som ni två förtjänar att bara vila upp er och umgås =)Njut nu riktigt mycket så "ses" vi när bi kommer hem..... Puss & kram....

Anonym sa...

Å, vad jag önskar er en alldeles, alldeles underbar resa, hoppas att ni kan njuta ordentligt!

Anonym sa...

Välkomna till Stockholm :)
Kramar Nalle

Gisan sa...

Ha det alldeles underbart i Stockholm och njut av allt ni vill njuta av. Kramar...

Anonym sa...

´Vad härligt ni kommer att få det! Hoppas det blir fint väder!/Kram Kajsa

Eleonora sa...

Lite resfeber har du allt. Men det hör liksom till. Sköna, roliga och finfina dagar i stora staden önskar jag er. Kram

Unknown sa...

Ha det härligt!

Tänker på er och hälsa Livrustkammaren och Wasa muséet från mig. Sätt er på restaurangen i Kungsan och njut av god mat och dryck.

//Enastående mamma

Anonym sa...

Ha det nu riktigt riktigt bra! Njut av ledighet i sommarstockholm.

Kramar

Ella sa...

Hoppas att ni båda har sköna dagar i huvudstaden och får koppla av, umgås och njuta en stund.

Kramar till er båda.

Anonym sa...

Åhh så härligt. Fint väder får ni och roligt kommer ni att ha.
Många många varma kramar

happymajsan sa...

Hoppas av hela mitt hjärta att Er vistelse i huvudstaden blir bra.
KRAM

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Hoppas ni får en underbar tid i STHLM!!
Hälsa min hemstad från mig *saknar*

& ett stort grattis på nationaldagen.

STOR kram

Tussegumman sa...

Önskar dig och carolina en underbar resa med shopping och allt som ni tycker om. Ta hand om er/Kramar Tussegumman

Annela sa...

Stockholm är en sån vacker sommarstad och det ska bli underbart sommarväder - och när ni kommer till stan så blir det perfekt. Gör roliga saker, ät gott, shoppa, sov gott och ät gott.
Kramar, vännen...

kicki sa...

Hoppas ni nu haft en underbar resa du och Carolina, att ni tagit hand om varandra, sett mycket och bara njutit i massor....det är ni verkligen värda.
Vi är i stugan under helgen, här har både regnat och åskat idag, men det är underbart ändå...då får man tid att läsa och bara slappa...
kramar i miljoner...

Anonym sa...

Såklart är det Carolinatid! Vi finns ju kvar här;)
Hoppas att det blev lyckat nu, och att ni har haft det underbart roligt!
kramen

Gisan sa...

Jag skulle tro att ni är hemma nu så jag tittar in och säger välkomna hem. Krmar...

Anonym sa...

Hoppas ni haft det så roligt och avkopplande man bara kan ha i stan när den visar sig från sin bästa sida. Och det gjorde den nu i helgen! Jag var där den 6 juni och det var så fint och härlig stämning. :-D

Eleonora sa...

Välkommen hem igen. Hoppas allt är bra. Kram