torsdag 19 juni 2008

Dagen är över..

.... och det är bra.

Carolina hade sin kompis här inatt... och hon är fortfarande glad och uppåt för det. Det är jag också glad för...

Tog med mig Pontus P på promenad till mamma och pappa och drack kaffe. Carolina hurtig sprang...

Vi åt chokladpudding och glass ikväll. Satt sen bara och spelade "bookworm" på datorn.
Så blev den här dagen... fast jag hade velat så mycket annat. Men det ville inte bli mer...

Imorgon, eller idag blir det ju, så ska jag åka och hälsa på SE.

..........

Tack alla därute... för mer än jag har ord för nu.


6 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Skönt med en sådan här dag... Några positiva stunder är bättre som omväxling till en hel dag av elände...

Det kommer att bli fler av de där positiva stunderna, framöver... lovar ;)

Kramar

happymajsan sa...

Skickar midsommarhälsningar och styrkekramar till Er alla.

Anonym sa...

Vill bara kika in o önska dig Glad Midsommar. Hoppas att du kan få känna lite njutning även om hjärtat ditt är lite lessen.
Många varma kramar ewa

Anonym sa...

>Ha det så gott du kan nu i midsommar,,, tänker på dig ska du veta.

Kramizar.

Anonym sa...

Midsommarkramar med ljus och kraft från Nalle

Dubbelörn sa...

Härligt när posten kommer med trevliga kuvert ibland, eller hur?!

Ett hjärta till dig, för kärleken... *ler*

Varmaste kramen till dig ikväll