fredag 15 februari 2008

Man kan gråta...



... av glädje också!!

Idag gjorde jag det.... idag kom det ett vackert paket, och ett vackert kort, från två nära bloggvänner!
Jag kan inte riktigt beskriva... sitta där i hallen... och känna tårarna komma... man blir så himla mycket ödmjukt tacksam... undrar hur det kan finnas så snälla människor, och jag hoppas de förstår hur oändligt evigt mycket det betydde....

Gud, jag vet inte ens vad jag ska säga.... mer än TACK!

Det var som en liten ljuslykta som tändes... och den brinner än!!



En vän är den som känner dig som du är,
förstår var du har varit,
accepterar vad du har blivit,
och ändå, varsamt låter dig växa.
William Shakespeare (1564-1616)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt! Glad jag blir med dig. Önskar dig och C en fin helg.

Isabelle sa...

Jag hoppas den lilla ljuslyktan får brinna länge, länge. Du är värd all omtanke! Kramar Om.

Anonym sa...

Å va fint,när människor räcker ut sina händer sådär.
Sänder dig en till kram idag. Kramar kan man aldrig få för många:)
Nalle

Anonym sa...

Åååh, det är du värd! Vi är så många här ute som följer det du skriver och som skulle önska att vi kunde bära en del av dina bördor, så det inte blir för tungt för dig.
Stor kram!

Gunilla sa...

Bloggvärlden är fantastisk på det viset att den ger en nya vänner!
Kram till er!

Annela sa...

Vad härligt att det finns sådana människor när man som bäst behöver dem.
kramar, vännen...