måndag 21 januari 2008

Gode gud...

... nu har jag samlat lite styrka för morgondagen. Vi har haft en tung.... riktigt tung dag, jag och Carolina. Hon är den som har det svårt nu...!

Därför har jag bestämt mig.... nu drar jag ett djupt andetag och fixar det här!

Jag är tuff... för att jag måste. Hon behöver mig... hon har bara mig nu.

Gode gud... imorgon behöver jag dig mer än någonsin... jag skickar en önskan till dig, Gud... att det djupa andetaget imorgon innehåller all styrka jag behöver.

Det kommer att bli det tuffaste jag har gjort....

11 kommentarer:

Anonym sa...

*kram* Vännen....

Anonym sa...

Vännen!
Mina tankar går till er idag..
Dig, Carolina och SE.

Massor med styrkekramar till er alla!!

*Kramar om*

✿Ewa sa...

Är med dig hela tiden vännen!

Styrke kram och det här är helt rätt!

Anonym sa...

Jag ville ge dig något tänkvärt att ha med dig men hur jag letat så står jag här tomhänt. Mina tankar är hos dig. Du vackra människa. Man kan det man måste, trots att det är så svårt så svårt. Så är det. Kram

K sa...

Sänder alla mina tankar till er idag! Kram!

Dubbelörn sa...

Jag finns med dig idag... Sträcker ut min hand om du behöver mod, lägger min hand på din axel för att du ska få styrka.

Styrkekramar i mängder

Anonym sa...

Jag önskar er all kraft ni kan få idag, jag tänker så mycket på er!
Varma kramar

Anonym sa...

Tänker på dig idag, trots att vi inte känner varandra så hoppas jag min tanke kan vara med och stötta... i alla fall litelite.
/Lena
"mammalena"

Anonym sa...

Kära Elisabeth. I svåra stunder så får man nån sorts styrka som man inte vet varifrån den kommer. Du kommer att ha den styrkan idag.
Du kommer att se att allt kommer att bli bra, så bra som det kan bli i den situation som ni är i.

Även om du kroppsligen kommer att gå ifrån SE där på sjukhuset idag, så har du inte lämnat honom i ditt sinne.
Det är viktigt! Du lämnar inte bort din man för att du inte vill ha honom längre. Du lämnar honom av nödvändigheter som ingen kan rå över. I nöd och lust, Elisabeth. Det är nöd nu. Och du kommer att finns med honom hela tiden.
Tänker på dig och hopppas det ger extra styrka. Kramarom.
Nalle

Eleonora sa...

Tänker intensivt på dig idag. Min varma omfamning sänder jag med här.tyjrsn

Anonym sa...

Tänkte att jag skulle kika in för att se hur ni har det, hur det blir med denna fasansfulla dag.
Ser att det blivit ändrat, knasigt nu när du laddat så!
Tänker på er, kramkram Carina