torsdag 10 januari 2008

En nyklippt en...


... sitter o njuter av fika på Cafe Victoria.

9 kommentarer:

Christina sa...

Härligt att ni tar tillvara på dagarna, fikar ute är ju bara så mysigt.
Så fin SE är i håret:)
Ha en skön dag vännen
Kram

Anonym sa...

Fin man. Nyklippt och fin är han. Mumsiga mackor! Blir sugen:) Kram Nalle

Tummelisa sa...

Vad fin han ser ut Din man.
Roligt att läsa att Ni är ute och "rör" på Er. Det gläder mig att läsa. Hoppas den här dagen varit riktigt bra för Er.
Kraam Tummelisa

Annela sa...

Ser mysigt ut och vilken smarrig macka!!

kicki sa...

Underbar dag ni haft tillsammans med fikastund och samvaro på annat ställe än i huset.
Kramen på dej, kicki

Anonym sa...

Vilken härlig bild. Verkar vara en trevlig stund. / Sylvia

Anonym sa...

Fin bild, vad mysigt det ser ut!

Anonym sa...

Kommer bara in för att säga god natt till världens finaste människa<3 För det är du Elisabeth.... Vilken kvinna du är. Alltid så fina ord till mig. Jag har varit dålig att kommentera här på sistone.... Saknar ord och tankar....
Men ett godnatt har jag =) Kramisar.....

Anonym sa...

Svar på min blogg:

Elisabeth

Älskade vän, älskade underbara vän! ..Tack!
*Kramar om* dig länge, länge...

Det är jag som gråter nu av dina vackra ord..
om min Hanna, om mig, om oss...

...en ängel!! *ler*
Ja Elisabeth, hon är en ängel en vacker ängel...

Jag måste ha gjort någonting attans bra någon gång
för att ha fått henne och grabbarna..
Jag är så oerhört tacksam, kan inte säga det ofta nog.
Och jag begär inte så mycket mera längre av livet
...än att dom får ett långt och lyckligt liv alla fem!

Massor med värmande Januarikramar till dig min vän
Från oss alla här i Södern... Köping alltså *ler*

*Kramar om* dig länge, länge........

och du!!

TACK ännu en gång!

*****************************
Jag läser hos dig varenda dag...
Ibland flera gånger per dag
Du är en beundransvärd kvinna..
Denna kraft du besitter är inte av denna värld ibland...
Du är stark och kärleksfull..
Och kärleken har en enorm makt över orket.. om man ska orka eller inte.
Jag beundrar dig Elisabeth..och jag är så tacksam för att våra vägar korsades...

Massor med värmande kramar till dig igen ... för kramar värmer och vi alla behöver värme ibland *ler*

*Kramar om*