lördag 22 december 2007

Mycket fikande...


... blir det nu förtiden! Idag på Cafe Victoria....

8 kommentarer:

Lallis sa...

Men vad mysigt.
Fika är underbart!
kram Lallis

Gnällspikar och livsflanörer sa...

Hej vännen min! Har inte glömt bort dig, har bara haft mycket lite tid och huvudet fyllt av saker som fått för stor plats...

Jag önskar dig och din familj en så underbar jul det bara går!!! Stora kramar, vännen!!!

Anonym sa...

Vill bara skicka en liten hälsning, med önskan om en fin jul och ett gott nytt år!
KRAM

Christina sa...

Ni gör helt rätt, bara njut av varje sekund av vad livet bjuder er.
En stooooor kram, en julkram till dig SE och Carolina

✿Ewa sa...

Vill bara önska dig och familjen en go å fin jul!

Massor av styrkekramar, glädjuskutt och snöglitter!

A sa...

Oj, han ser ju riktigt nöjd ut=) Var fikan god? Hoppas ni hade en fin dag på stan.... Julkramar till dig min vän.

Tussegumman sa...

Vad msyigt att fika och ta hand om varandra! Det är ju detta som för att man orkar vidare... Ha det gott mi vän och jag hoppas verklign att ni får många sådana här fikastunder tillsammans! Kramar Tussegumman

A sa...

Hej. Jag skickade ett mail till dig innan idag och fick just ett mail som sa att det inte kunnat komma fram till dig. Jag skickade just ett nytt. Vill du meddela mig om du fått det? Ha det bra, sov gott.Kram