lördag 3 november 2007

Utanför mitt fönster nu...


... jag och SE dricker morgonkaffe...

12 kommentarer:

Anonym sa...

WOW har ni snö där? Här e de bara regn som gäller än.

Stora kramen till dig min vän

bollebygdsbo sa...

Har ni så mycket snö nu?

Jag hoppas att ni får en fin Alla Helgons dag.
Idag är det den dagen, i morgon är det Alla själars dag.

Jag ska jobba i kyrkan under eftermiddag och kväll.
Kaffe serveras i kyrkan fredag - söndag för alla som kommer till gravarna.

Anonym sa...

svar på min blogg:

Jag vet inte när jag senast så botten på tvättkorgen..
När jag köpte tvättkorgen då kanske, hehe

Åhh, snö!! VI får resa dit mentalt jag och ungarna
Här har det regnat men nu är det uppehåll, varmt och sol.

*lyra* tack för snöbollen *kramar om* dig!

Härifrån får du en hink med vatten med varma kramar i

*splasch*

*kramas*


***********

Jamen vad vackert det är utanför ditt köksfönster!

Anonym sa...

Visst är det härligt med snö, jag vaknade också till snöklätt landskap i dag. Tack för ditt besök och fina kommentar på min blogg. Jag har läst lite på din blogg och förstår att du är i en jobbig del av livet nu. Men jag önskar dig en skön helg och jag återkommer. Så en stor varm kram

Anonym sa...

Jag igen, Du tror säkert att jag är helt snurrig men igår när jag lämnade kommentar så såg jag inte att du skulle godkänna dessa först innan de blev publicerade, var väl för trött antar jag, Men idag såg jag det så det blev lite kaka på kaka kan man säga. Ha det gott, kram

Anonym sa...

det har snöat här i Stockholm också. Vitt,vitt var det i natt. Fortfarande ligger det lite snö kvar på gräsmattorna trots morgonens regnväder.
jag hoppas att din dag blir fortsatt vit och vacker.

Anonym sa...

Härligt!!!

Anonym sa...

En helt annan vy än den jag har utanför fönstret. Skönt att du får ljus och snö. Du behöver och förtjänar allt ljus du kan få. Kramar...

Anonym sa...

Men å har ni så mycket snö nu ! Vi fick några snöflingor i morse, men de är borta nu. Det blir mest halt här nere när det blir vinter. Inte så kul.

Christina sa...

Men åhhh så vackert, längtar efter snö men den kommer väl inte förrän i april här nere i Skåne.
Ha en riktigt skön kväll
Kram vännen

Anders Sparring sa...

Jag avundas dig. Här nere hos oss är det bara mörkt.

Tussegumman sa...

Oj ni fått snö vad vackert! Denna har inte kommit till västkusten ännu! Det blåste och var sol igår och så är det kallare. Kramar Tussegumman