tisdag 27 november 2007

Med små förgyllda ljus...



8 kommentarer:

Anonym sa...

Goaste vännen! Jag har läst igen en del nu.... och ja, vad ska jag säga...mer än att du är en otroligt fin människa. Blir så ledsen när jag läser om elaka människor som ringer.... varför gör man så?!
Förstår precis hur du känner när du är hos läkaren... jag känner precis likadant. Känns som om man bara sitter och gnäller. Det är svårt att tala om sig själv och hur man mår.
Blev kanske en massa svammel.... men du vet att jag finns här och tänker mycket på dig och de dina!
*kramar om*

Anonym sa...

Så vackert :-) Kramar...

✿Ewa sa...

Å så fint det ser ut! Jag tycker att det är mysigt med den här tiden på året och alla dess dofter som snart kommer att sprida sig i huset. Pepparkakor och lussebullar och glögg! Inte för att jag äter så mycket av det untan mest för doft och stämningen :)

Stora varma kramar

Tussegumman sa...

Så vackert det är med tindrande ljus! Att promenera och se dessa ljus överallt gör mig väldigt lugn och harmonisk det är väl detta att kunna känna in julen på ett annat sätt än vad man kunde tidigare! Många styrkekramar och njut av denna tiden/Kramar Tussegumman

Anonym sa...

Så vackert i vintermörkret. Sitter här och vilar en stund hos dig. Kram

Anonym sa...

Hej Eliabeth....Är rent slut i huvudet nu men kände att jag i alla fall måste komma in en sväng till dig:) Fy vad trist att de där elakingarna ska ringa...Som om du inte har nog. Massor av värme och kramar till dig....

Dubbelörn sa...

Så stämningsfullt.... *ler*

Laila sa...

Det är så vackert att gå på promenader och kika in i trädgårdar och fönster. Att bara se och njuta av alla ljus och glitter som finns där. Det värmer i hjärtat på många sett