torsdag 18 oktober 2007

Näsch... ett bra ord...





... att ta till när det inte går som man tänkt sig! Nej och äsch för att jag måste bita i det sura äpplet, och inse att jag inte får till något vettigt tänk här ikväll! Jag har fullt sjå (heter det så?) att hålla ögonen öppna - de vill bara ramla igen hela tiden!!


Jag tycker det är viktigt att skriva ... min blogg är en livlina, på många sätt! Men ikväll går det bara inte...!


Så godnatt till alla... till alla er som finns där ute. Till alla er som följer med nu...

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland finns inte orden. Ibland finns inte orken. Men bloggen finns kvar och likaså alla vi som läser hos dig. Styrkekramar...

Anonym sa...

Titta till min vän o se hur allt är med dig. Önskar verkligen du fick sova riktigt. Jag fick ett bra tips mot min sömn och mår redan bättre. Hoppas bara att jag kan följa detta nu varje natt. Mår så mycket bättre nu. Tipset jag fick finns på min blogg som kommer från Magnus.
Din vän Anita!
Förlåt att jag inte kommer hit varje dag men tro inte för ett ögonblick att jag glömt dig, du finns i mina tankar dag som natt.

Anonym sa...

Hej Elisabeth....Det känns som om du har lite mycket nu. Hoppas att du inte kör slut på dig själv....Försök koppla av och tänk inte för mycket på att skriva här i bloggen. Du är för viktig för att bli körd i botten. Hoppas du får sova ut lite och bli lite pigg. Massor av kramar.....Vi "ses".

Anonym sa...

Vi finns här. Oavsett om du orkar skriva eller inte. Ta hand om dig så gott det går min vän. För din egen skull, snälla, försök att hitta lite vila. Stor stor kram.

Eleonora sa...

Min söta Elisabeth, du är i mina tankar. Du och Carolina. Kramar till er båda

Anonym sa...

Hejsan!

Jag har läst lite ur din blogg och jag måste säga att du verkar vara en fantastisk kvinna. Jag jobbar själv inom vården och vet hur krävande människor med den här sjukdommen kan vara. Ha en bra dag! /Sofie G

Anonym sa...

Hoppas du fått vila dej lite inatt
och att du haft en fin dag tillsammans med SE, kanske har ni varit ute i det vackra vädret och andats in lite frisk luft, skönt för er båda..höstluften är kall och god. Detta behöver du för att orka med kvällen, kanske en film med SE och vara den stöttande till resten av familjen, ta vara på er och stor kram från kicki

Bloggblad sa...

Kram på dig!

Anonym sa...

En styrkekram till dig, hoppas att du får vila lite!

Christina sa...

Ibland har man varken ord eller ork, så är det för mig också.
Hoppas att du har det gott ändå goa vännen min.
Kram till er alla

Anonym sa...

Näsch.. eller var det näsh:-) Ett bra ord att lägga till samlingen:-)
Ibland orkar man bara inte det är bara så..
Idag har varit en lång dag för mig, min bror och så lilla mamma.. vi har alla något som vi fyller dagarna med och de går så fort i från en..
Hoppas du haft en av de braiga dagarna Elisabetan::
Kramar

Anonym sa...

Hoppas det är någorlunda bra med dig! Kram!

bollebygdsbo sa...

Vill säga så mycket men just nu orkar jag nog bara borsta tänder och gå och lägga mig.
Du finns med mig i tankarna - bara så att du vet det.

Kram från Bollebygd

Elisabeth sa...

gisan: Tack vännen... alltid! Kram..

anita: Min vän.. jag var in och läste om tipset! Men det är nog alldeles omöjligt för mig att komma i säng då är jag rädd! Men vad roligt att du mår bättre!! Tack för att du också finns.. Kram..

annika: Tack vännen... ja, det är lite så nu! Ljusare tider kommer.. Kram..

isabelle: Tack min vän.. alltid! Kram..

eleonora: Tack snälla vän för din omtanke nu.. Kram..

sofie g: Tack för din omtänksamhet! Det värmer.. Inte vet jag om jag är speciellt fantastisk, det är bara att göra så gott man kan..! Men jag tycker att kändes rätt fantastiskt med dina rader nu.. så tack snälla! Kram..

kicki: Tack.. för dina så omtänksamma rader! På något sätt så försöker jag nu leva så att varje dag en dag ska minnas såsom vacker och god! Kram..

bloggblad: Detsamma i retur.. Kram..

caroline: Tack snälla! Styrka och värme i retur.. Kram..

christina: Hoppas även att du har det bra, min vän..! Kram..

pialotta: Alla dagar är bra, utom de dåliga..typ! Du vet att jag kommer att följa dig i tanken nu.. Kram..

nina på johangården: Ja, det är ganska bra! Hoppas detsamma för dig! Kram..

bollebygdsbo: Smart tjej, hon från bollebygd.. borsta tänderna och i säng i vettig tid!! Jag tänker på dig också..! Kram..