söndag 21 oktober 2007

Det vackraste livet här hemma...



... tycks aldrig komma på pränt.

Orden blir kvar här inne hos mig,

och jag vet inte riktigt vad

det är som har hänt!

Jag hade tänkt skriva så mycket ikväll, men jag orkar inte... ikväll heller! Jag är helt enkelt för trött! Kanske beror det på alla förändringens vindar som blåser nu, kanske måste jag ge den styrka jag har till annat nu... eller kanske, och mest troligt är det en kombination mellan dessa kansken och att jag sover så lite, och dåligt... kanske!

Men imorgon är en ny dag...

Sov så gott... alla vackra människor där ute...

3 kommentarer:

Christina sa...

Ta den tid du behöver jag finns kvar här för dig ändå.
Du måste lägga all kraft på dig själv och Carolina så att ni orkar hela vägen.
Önskar så att ni får en bra söndag.
Jag har flyttat till ett annat ställe nu.
Allt gott i världen till er nu.
Kram vännen min

Anonym sa...

Hoppas sömnen blev god och att du vaknade pigg och utvilad.
Ha en riktigt fin söndag!
Kram

Eleonora sa...

Skynda långsamt - vi är kvar för dig och Carolina. Många kramar