onsdag 17 oktober 2007

Alldeles för trött...

... för att skriva något vettigt ikväll!

Gick och lade mig kvart i tre i morse, ändå höll jag inte på att kunna somna. Upp halv sex med Carolina och fikade med henne innan hon åkte iväg till skolan..

Sen har det varit mycket annat idag... inget dipp blev det heller!

Det är en förändringens tid på många sätt nu...

Har inte besökt så många av er ikväll... för jag orkar helt enkelt inte. Men imorgon är en ny dag, och därför ska jag gå raka vägen i säng nu....!


Sov så gott... med ödmjukhet och tacksamhet för att ni bryr er om....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fy attan för datorer! Jag skrev en kommentar och så gick den inte igenom.
Jag önskar att du fick sova vännen!!! Du måste få stunder att samla kraft, vila din sargade själ. Det är tungt nog ändå för dig! Styrkekramar...

Christina sa...

Tänk inte på att du måste besöka för jag förstår ändå.
Ibland orkar inte jag heller göra mina bloggrundor.....
Önskar dig en skön dag och att du får känna dig utvilad för du behöver alla dina krafter.
Ha det gott vännen
Kram

Dubbelörn sa...

Jag tror att du innerst inne är helt beredd på förändringarna som kommer o som komma skall. Men det är nog känslomässigt svårare att acceptera o ta till sig...

Sakta men säkert så kommer även det att gå o du kommer att klara av det... Går ur det som en ny Elisabeth, en annan Elisabeth o tror faktiskt, en rikare Elisabeth. Tror vi kommer starkare ur svårigheterna, vet bara med mig själv att jag är en betydligt bättre människa nu, än den jag var då, innan allt...

Vi finns här även när du inte orkar...

Goaste kramarna till dig

Anonym sa...

Tänker på dig och skickar så mycket energi jag kan. Kramar Om.

Laila sa...

En ny dag med nya möjligheter! :-) Var bara snäll mot dig själv också...

Anonym sa...

Vad jobbigt att inte få sova.
Du är så stark som orkar med allt livet ger och tar och jag hoppas inne i mitt hjärta att får chansen till lite mer nattsömn./Kram

Eleonora sa...

Snälla söta Elisabeth, du frestar för hårt på din kropp. Den behöver vila. Om du bara fick sova lite mer. Förändringar i livsrutinerna är jobbiga att tackla och för mycket har lastats på dina skuldror och bördan tycks inte bli lättare. Önskar jag kunde lyfta bort en del. Ha inte i dina tankar att du måste skriva till dina bloggvänner. Vi ser hellre att du tar en dipp när du kan och finns alltid som dina "livlinor" vad som än händer. Önskar du kan få en hygglig dag, tänker på dig intensivt. XXX o OOO till söta vännen