torsdag 6 september 2007

Vi njuter av nuet...


...tar en paus, o går vidare!

10 kommentarer:

Anonym sa...

En paus behöver vi alla ibland!
Vicke

Anonym sa...

Ja det är rätt fånga dagen och passa på och njut! Jag önskar hela familjen allt gott och ta hand Er./Kram Tussegumman

Din trofasta kärlek
by Carola
album: Credo (2004)

Din trofasta kärlek
aldrig mig lämnar
Din barmhärtighet
den kan aldrig ta slut
Den är ny varje morgon
ny varje morgon
Stor är din trofasthet min Gud
stor är din trofasthet

Din trofasta kärlek
aldrig oss lämnar
Din barmhärtighet
den kan aldrig ta slut
Den är ny varje morgon
ny varje morgon
Stor är din trofasthet min Gud
stor är din trofasthet

ohh (ohhh)

Din trofasta kärlek
aldrig oss lämnar
Din barmhärtighet
den kan aldrig ta slut
Den är ny varje morgon
ny varje morgon
Stor är din trofasthet min Gud
stor är din trofasthet
ja den är ny varje morgon
ny varje morgon
Stor är din trofasthet min Gud
stor är din trofasthet
stor är din trofasthet

Anonym sa...

Det ser så skönt ut.Så skulle jag behöva göra en stund varje eftermiddag.

Anonym sa...

Styrkekramar till dig. Många och långa.

Christina sa...

Njut av nuet....
Kram till dig SE och Carolina.

Dubbelörn sa...

Härligt med tupplur... Ibland så måste man resa bort/deleta korkade o energislukande kommentarer. Dessa människor finns omkring en varje dag i verkliga livet! Men man måste lära sig att "knäppa" bort dem fr sitt egna liv. Ta till dig de som fyller dig med energi o de andra är bara flugskit!!!

kramar vännen i mängder

Anonym sa...

Så sant, gör så!!! Stora kramar!!!

Eleonora sa...

Tack för för din kommentar till min blogg. Tittar bara in för att säga att du är i mina tankar. Allt gott för dagen önskar jag dig, kram.

Anonym sa...

Ja vi behöver verkligen alla en pause ibland. TRevlig blogg du har!

bollebygdsbo sa...

Har kommit hem och kollar bloggarna.
Så får jag se vad Tussegumman skriver.
Just den psalmen gick föreståndaren/ägaren till Lärjungagården runt och sjöng i kooridoren för att vi alla skulle vakna.
Jag mötte henne när jag var på väg ut för en morgonpromenad innan frukosten.
Dessa ord följde med mig under min korta promenad över "Sju Strömmar".

Ska skriva imorgon, då är det bara hunden som bryr sig. :-)