fredag 24 augusti 2007

Så här får det bli...



... fast jag inte hade tänkt det! Hade en kladd.. och tänkte skriva om dagen, men nu måste jag inse min begränsning! Imorgon förmiddag ska jag vara på ett viktigt möte.. och jag måste åtminstone försöka att få några timmars sömn... ! Jag måste vara stark imorgon...

Sov så gott alla... och så tar vi en bloggfika tillsammans imorgon istället - i tanken!

Vi ses imorgon.. Kram..

Ps. Håll koll på bananerna... man vet aldrig vem som döljer sig där?

21 kommentarer:

K sa...

Följer dig i tankarna i morgon (idag) och hoppas ditt möte blir bra! Här blir det nog lite mer vardag nästa vecka då tonåringarna är åter i skolan och mannen börjar efter fyra veckors semester. Innan dess väntar min kusins bröllop, blir nog kul! Kram!

Anonym sa...

Hoppas att du fått en skön sömn. Jag skickar massor av styrka och hoppar ner i din ficka och sitter där och peppar dig under mötet.
Sen pustar vi ut och tar en gofika efteråt. Många kramar!!!

Christina sa...

Skall kolla bananerna, jag lovar.
Ha en riktigt bra dag vännen
Kram

Anonym sa...

Jag är där en stund med dig. Fika i solen säger man inte nej till.
Och vilken härlig bild.
Kram Kersti

Anonym sa...

Elisabeth: Jag följer dig på mötet!!! Jag håller dig i handen när ingen ser och jag ger dig små tips viskande i örat... Och jag vaktar bananerna...

Lycka till vännen och stor kram på dig!!!

Anonym sa...

Jag hoppas att det blir ett bra möte Vännen! Kramar...

Eleonora sa...

Hoppas mötet gick bra. Spänd på att kolla dina bananer .... Kramar

Eleonora sa...

Bananen ser ut som ett babyansikte - eller en liten gubbe!!
Följer spänt upp det hela. Hoppas mötet gick bra. Kram!

Dubbelörn sa...

Skickar alla mina positiva tankar till dig idag... o hoppas att det går bra...

Har själv ett möte nästa månad som jag ska genomleva...

Kramar vännen

Anonym sa...

Hoppas allt går vägen idag!
Håller tumarna!
kram på dig!

Anonym sa...

Hoppas du fick några timmars sömn.
Jag håller tummarna att det går bra på mötet.
Kram från Annica

Anonym sa...

Tur att jag inte äter banan =) då slipper jag känna mig iaktagen. Ja här var de ett tag sedan man var, blir så ibland men jag tänker på dig varje dag.

Kram

Anonym sa...

Japp, hörs! Ha det bra och hoppas att du sov gott! Skickar en skyddsängel...kram!

Anonym sa...

Hoppas det har gått bra med det viktiga mötet du skulle gå på! Tänker på dig Elisabeth och hoppas det har gått bra och att du får energi från ovan! Styrkekramar från Tussegumman

Anonym sa...

*fnissar* Det tog ett tag innan jag fattade det med bananen. Satt en stund och kollade om det fanns ngt BAKOM..haha
Hoppas att det gick bra på mötet, för det var väl idag? Tog för givet att du skrev inlägget inatt. Stor kram från mig till dig.
/Lallis

Dubbelörn sa...

Lägger mig nu för en arbetsdag imorgon. Tapetseringen ska bli så roligt för det är ju då man verkligen ser förändringen...

Mina tankar är hos dig o hoppas allt gått väl...

Du o C är värd endast det bästa!!!

Dubbelkramar fr Dubbelörnen

Turtlan sa...

Vilken härlig bananbild! Mina tankar flög iväg till såna där små goa söta bananer som finns borta i Asien! Såna finns aldrig lika goda här i Sverige! men de vi har duger gott för jag är en vän av bananer!!! :-))

Ta hand om Dig och vink vink från Sola Stan!

Anonym sa...

Jag hoppas mötet föll väl ut....
Önskar dig en skön helg!
Kram Gunilla

Ella sa...

Hoppas att ditt viktiga möte gick bra. En stor kram till dig.

Elisabeth sa...

TILL ALLA: Tack alla ni varma vänner.. men jag orkar inte skriva mer just nu.. det blev lite tungt idag! Tack för alla skyddsänglar, kramar, pepp,gofika... och allt! Men... nu är jag lessen och trött.. God natt mer er alla vänner.. och tack för ni finns..! Kram..

Bloggblad sa...

Det var en mycket personlig banan, måste jag säga!