fredag 22 juni 2007

Midsommaraftonens smörgåstårta...



7 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket vacker!Jag hoppas att ni har haft en bra Midsommar i govädret!

Anonym sa...

Åh, vilken god smörgåstårta!
Nu blev jag sugen på smörgåstårta! :)

Anonym sa...

Ooops... stavade tokigt i länken. Sorry.

Slaklina sa...

Mmmmmm,ser "gottis" ut!
Hoppas ni hade en trevlig kväll!
Kram!

Anonym sa...

Det där var jag......

Anonym sa...

Åh så gott det ser ut, det var så länge sen jag åt smörgåstårta... Jag hoppas att det har varit både en god och bra midsommarafton för er! God, ser jag ju! Kramar

Elisabeth sa...

plupp: Ja, vi hade det nog ganska bra..! Tur att vi inte gick på "Gammlia" då, med så mycket folk.. Kram..

ameliawatson: Ja, den var väldigt god.. Kram..

solsickan/sickan: Ja, du är solig du..! Kram..

maria: Ja, det var ett tag sen vi åt smörgåstårta också.. och nu är den redan slut... Kram..