onsdag 28 mars 2007

Har nu blivit med blogg!! Då hela världen nu tycks förvandlas till en blogg-community så gäller det ju att hänga med! Man vill ju inte framstå som mossig och gammaldags innan man ens fyllt femtio! Eller??
Vad jag kommer att skriva? Tja, det får väl ge sig efter hand! Jag börjar iallafall nu.... måste fundera lite...
Carpe Diem vilket ju betyder fånga dagen innebär för mig precis det! Idag kan jag välja att glädjas åt allt som den här dagen ger mig - igår har för alltid gått förlorad och morgondagen har jag inte fått något löfte om än!
Så.... just nu värmer bilden av vårblommor som jag fick via mobilen idag!

Nu har jag bloggat för första gången i mitt liv! Känns lite inne - men nu väntar middagen!

2 kommentarer:

pyrobritt sa...

hurra

pyrobritt sa...

du kan läsa min blogg på pyrobritt.blogg.se....kul ska läsa allt du skriver